duminică, 9 octombrie 2016

Multumesc frumos si drumuri bune colegii.

 Buna seara ! Va rog frumos colegii sa ma lamuriti intr-o problema : Mi-a fost retinut permisul pt 3 luni pt viteza, are filmare, m-a luat cu 103 in localitate, eu nu i-am dat permisul am spus ca nu-l am la mine si ca-l predau eu, mi-a intocmit dovada pt 15 zile da nu mi-a dat-o a zis ca s-o iau de la biroul rutier Arad ( acolo am fost prins cu viteza) , intrebarea ,ea este urmatoare : Eu permisul il am , eu pot conduce in afara tarii ? Sper exemplu in germania daca conduc e vreo problema? si in romania daca conduc ce se intampla se considera caz penal sau nu mi verifica ci ma opreste pe statie sa vada daca permisul e retinut chiar daca eu il am la mine ? Multumesc frumos si drumuri bune colegii.

Roaming la tarife naţionale în Uniunea Europeană și în țările din Spațiul Economic European, din 15 iunie

Românii care călătoresc în interiorul Uniunii Europene (UE) și în țările din Spațiul Economic European vor plăti convorbirile, mesajele și ...